torsdag, oktober 31

WHAT DOES THE FOX SAY?

I år har jag ansträngt mig en del med min halloweenutstyrsel och faktiskt sytt ihop en själv. Jag bestämde mig för några veckor sedan för att jag skulle klä ut mig till en räv (okej, jag erkänner, det KAN hända att jag fick lite inspiration av What Does The Fox Say). 

Under veckan jag spenderade hemma på Åland satt jag och sydde för fulla muggar, och fick ihop öron, klänning OCH svans. Med tanke på att jag vanligtvis inte håller på med sånt här alls så är jag faktiskt rätt så nöjd med resultaten. Öronen är gjorda utav filt och bara ihoplimmade på ett vanligt plastdiadem och uppstadgade med ståltråd. Svansen är gjord av garn dom jag bara "borstat" försiktigt med en kattborste och fäst på en liten tygbit. (Lovar förresten att svansen INTE kommer sitta kvar efter lördagkvällen är slut...).

Hursomhelst, dagen till ära tänkte jag att jag kunde visa er ungefär hur jag kommer springa runt på studentpuben här i Östersund på lördag. Min första "tutorialvideo" ever, voila.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar