lördag, september 28

"LAUGHTER IS TIMELESS, IMAGINATION HAS NO AGE, AND DREAMS ARE FOREVER" - WALT DISNEY


Om ganska exakt nitton dagar ska jag till Disneyland Paris med världens bästaste syster. Jag var ju dit med mor min så sent som i april, men jag tycker faktiskt att man aldrig kan besöka Disneyland för många gånger på ett år.

Nu är det ju som så att jag också är världens bästaste syster, så jag bestämde mig för att bjuda syrran på hotell och inträde till parkerna som födelsedagspresent. Så den 17-18-19 oktober kommer vi befinna oss på DLP och bete oss som femåringar dagarna i ända. Att dom dessutom firar halloween där (ni som känner mig eller ens halvkänner mig vet ju att det är en av mina stora kärlekar här i livet) genom hela oktober gör ju inte direkt saken sämre. Lovar att ni ska få se hundra miljoner bilder från resan sen!!

Obsessar helt sjukt mycket över det just nu, stackars mina roomies som måste stå ut med mig just nu. Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar