torsdag, juni 13

TORSDAGSLISTA

Hur såg du ut för ett år sedan?
Ganska ungefär såhär. Glad med blekta slitna toppar.

Vilket är ditt mest använda ord denhär veckan?
Mest använda ord vet jag inte, men mest använda uttryck är utan tvekan "Vart tog sommaren vägen?".

Har du någon fobi?
Getingar. Och bremsar/brömsar (vet aldrig vilket som är rätt). Är så löjligt rädd för dessa att det inte finns. Får panik så fort jag hör detdär bzzzzzzzzzz-lätet.

Vad är det godaste du ätit hittills i veckan?
Oj kommer inte ens ihåg vad jag ätit denhär veckan.

Vad är det finaste någon sagt till dig idag?
"Manda du är bäst i världen".

När kände du dig senast riktigt nöjd med dig själv?
Häromdan när jag gjorde en snabbvisit till Primark och shoppade billigt. Är duktig när jag shoppar billigt.

Vad tror du kommer blir roligast i helgen?
Har inga storslagna planer alls för denhär helgen. Nästa vecka dock funderar jag på att åka ner till Brighton över dagen bara och titta på havet och allt vad man nu kan göra där. Har nämligen aldrig varit dit och tycker att det borde jag ju passa på att göra nu när jag har så nära dit.

Vilken är din pepplåt för tillfället?
Hawaiian Rollercoaster Ride. Ja, den från Lilo&Stitch. Är megasuper surfpepp.

Vad har du sysselsatt dig med då du haft dötid i veckan?
Börjat se Pretty Little Liars från början. Första avsnittet i säsong fyra kom ut häromdan, men jag kikar genom dom föregående säsongerna före jag fortsätter tänkte jag.

Har du gjort/kommer göra något i veckan som du inte gjort förr?
Inget häftigt. Men idag köpte jag stift till en stansapparat och det tror jag aldrig att jag gjort förr. Haha.

Vad oroar du dig för?
Att Åland inte ska vara så fantastiskt att komma tillbaka till som jag föreställer mig. Efter att ha bott borta snart ett år i ett helt annat samhälle så har jag en sån romantiserad bild av hur allting kommer bli när jag kommer tillbaka. Och att jag inte ska hinna med allt jag vill hinna med innan jag blir gammal.

Vem är den kändaste personen du sett på senaste tiden?
Jag är så himla värdelös på ansikten och skulle knappast känna igen en kändis även om jag mötte den på gatan (finns undantag såklart). Men i höstas dansade jag och Rebecka några meter ifrån Harry Styles på en nattklubb i Kingston och det var ju lite häftigt.

Vad har varit det mest förvirrande på senaste tiden?
Den engelska sommaren.

Hur ser din senast tagna cambild ut?
Blommor och lockar hemma på Åland.

Har veckan vart bra än så länge?
Den har nog vart som dom flesta veckor här. Alla ser ganska likadana ut för min del nu för tiden. Lite för osolig för min smak dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar