fredag, april 19

AND MY HEART STILL BEATS LIKE YOU'RE BY MY SIDE

Alltså under mina snart åtta månader här i London så har jag skramlat ihop fler vettiga bilder på mig själv än jag hade tidigare under nitton år. Det är så det är är jag och mina vanliga modeller jag brukar pina att ställa upp framför kameran är stationerade på olika ställen i världen. Jag får helt enkelt pina mig själv istället.

På tal om helt annat så tror jag att våren nu en gång för alla börjar ta sig hit. Blommor och träd börjar slå ut och jag kan faktiskt vara utomhus utan att behöva ta på mig alla varma plagg jag har på samma gång. Det var väl då på tiden. Imorgon tror jag att jag tänker åka in till London och kika igen. Behöver catcha up lite med Topshop på Oxford circus. Det var alltför länge sedan sist. Shame on me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar