söndag, februari 17

SUNDAY FUNDAY

Idag är en bra dag på många sätt.

  • Jag hittade ytterligare en fin randig tröja på H&M. Jag köpte ett halsband OCH en earcuff från Topshop för mindre än fem pund tillsammans. 
  • Jag körde slut på mig själv på gymmet. Först gick jag på ett 45minuters zumbapass, tänkte ta det ganska lugnt idag, men jag har ju lite svårt att hålla mig borta från löpbanden, så det hela slutade med att jag slog mitt personbästa och sprang 11 km på 67 minuter. Detta alltså EFTER att jag skakat rumpa i 45 minuter. Yey me!!
  • Som grädden på moset (säger man så?) så borde min familj befinna sig i luften påväg mot England som bäst. Dom borde komma fram till Wimbledon någon gång mellan 9 och 10.

Nu ska jag slänga ihop lite middag. Det blev så sen lunch för mig iochmed att jag spenderade min egentliga lunchtid på gymmet, så jag tänker bara laga något enkelt. Bananapancakes kanske. Gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar